מכתב לחבר מיושב ראש החברה היוצא

בתום 6 שנות פעילות כיו"ר החברה  אבקש להודות לחברי החברה לרפואת ספורט על תקופה מהנה ומאתגרת.

חברי הועד בשתי הקדנציות פעלו לליכוד השורות, עבודה משותפת, הערכה וכבוד הדדי.  קידמנו תחומי עניין של החברה בגישה מולטי דיסיפלינרית.  שיתוף פעולה עם  נציגי רפואת הספורט הצבאית, האיגוד לפיזיותרפיה, פיזיולוגיה, קרדיולוגיה  ועם חברות הבת של האיגוד האורתופדי, איפשר לנו להרחיב את היריעה ולעסוק במגוון רחב של תחומים בהם פעילים ומתעניינים חברי החברה. תחומי העיניין של החברה באו לביטוי בכנסים השנתיים וחצי שנתיים, בשילוב הרצאות ופעילויות לכלל החברים.

איחדנו את כנס ירושלים של פרופסור גדעון מן עם כנס החברה למען כנס משותף אחד מקיף ורב משתתפים.

החברה נתנה חסותה לכנס הדו שנתי של מפרק הירך. הכנס הראשון נערך ב2011. לראשונה התקיים בארץ ובעולם כנס בתחום מפרק הירך המשלב את המומחים המובילים בתחום הכירורגי ובשיקום, במושבים ודיונים משותפים. מאז נערכו שני כנסים נוספים בארץ בשיתוף החברה לאורתופדית ילדים והחברה להחלפות מפרקים.

בשיתוף חברת הברך פעלנו מול המועצה המדעית וגיבשנו תכנית להשתלמות עמיתים ברפואת ספורט וארתרוסקופיות. התכנית אושרה ואמורה לצאת לדרך בקרוב.

אתר החברה עבר 2 גילגולים בתקופה זו. היום האתר מנוהל על ידי חברת e-med במסגרת האתר החדש לחברים גישה חופשית למאגרי מידע, גישה חופשית לג'ורנאל קלאב און ליין של אי-מד ואפשרות לביטוי אישי לכל חבר.

פרסמנו את עיתון החברה  on line שכלל מאמרים בנושא פיזיולוגיה של המאמץ, פיזיותרפיה, תזונה, אימון ואורתופדיה וחיזקנו את הקשר עם מוסדות הר"י וארגונים כמו מנהל הספורט והאיגוד הקרדיולוגי.

אבקש לאחל לכל אחד ואחת מחברי החברה לרפואת ספורט בריאות, הצלחה וכושר ולברך את הועד הנכנס ויושב הראש הנבחר דר' רון גולן בהצלחה והישגים נאים למען החברים בחברה ולקידום רפואת הספורט בישראל. זו היתה זכות לעמוד בראש החברה ואשמח להרתם לכל פעילות עתידית בחברה.

בברכה
דר' אהוד ראט

פורסם בקטגוריה חדשות , מאת מערכת החברה לרפואת ספורט בישראל.