מכתב לחבר: כנס שנתי, בחירות, אתר אינטרנט חדש לחברה

הנכם מוזמנים לכנס השנתי של החברה לרפואת ספורט שיערך בתאריכים 29-30/09/15.
השנה הכנס ישולב עם הכנס הדו שנתי של מפרק הירך.

כנס משותף זה תוכנן ונבנה תוך שיתוף פעולה עם  נציגי רפואת הספורט הצבאית, האיגוד לפיזיותרפיה, פיזיולוגיה, קרדיולוגיה  ועם חברות הבת של האיגוד האורתופדי, במטרה להרחיב את היריעה ולעסוק במגוון רחב של תחומים בהם פעילים ומתעניינים חברי החברה.

מבנה המושבים בכנס, נועד להביא לביטוי את הדיסציפלינות השונות של החברה, תוך שילוב הרצאות ופעילויות לכלל החברים.

הישיבות תוכננו לאפשר דיון מולטי דיסיפלינרי בנושאים של הסכמה ובנושאים של מחלוקת בתחום הפיזיותרפיה, פיזיולוגיה, קרדיולוגיה, תזונה ואורתופדיה.

  • בכנס יערכו בחירות ליושב ראש החברה לרפואת ספורט ולועד החברה. חברים שמעוניים להגיש מועמדות מתבקשים לפנות למזכיר החברה דר' מוקי יניב במייל yaniv@sportoped.co.il
  • במסגרת האתר החדש של החברה שהוקם בשיתוף פעולה עם חברת e-Med, מפעילת אתר הרופאים המוכר לכולנו www.e-med.co.il, החברים ייהנו מאפשרות של קבלת דף בית אישי שיאפשר לכל אחד לעדכן פרטים ומידע על עצמו ויצירת קשר מצד עמיתים ומטופלים. בימים הקרובים תישלח אליכם הודעה עם קישור שתאפשר לכם לעדכן ולהשלים פרטיכם בדף הבית שיוקם עבורכם.

גישה חופשית למאגר המידע הפרמיום של Epocrates הכולל מאגר תרופות, בדיקת אינטרקציות בין תרופתיות, אינדקס מחלות מפורט ומעודכן, מחשבונים רפואיים ועוד.

גישה חופשית לג'ורנאל קלאב און ליין של אי-מד הכולל סקירות עומק דו חודשיות, דיוני מקרה וסקירות מחקרים בולטים ואשר מענה לשאלות ההשתלמות המשולבים בו מוכר מטעם המועצה המדעית של הר"י לצורך קבלת נקודות התעדכנות (CME) .

כוונת החברה לרפואת ספורט להפוך את האתר לערוץ מידע תקשורת פעיל ופורה בין החברים לחברה ובין עצמם, וכמובן גם לקהלי רופאים נוספים והקהל הרחב. אפשר ורצוי להשתלב בפעילות האתר ע"י תגובות, השתתפות בפורום, שליחת מקרים לדיון וכד'.

בברכה
דר' אהוד ראט
יו"ר החברה לרפואת ספורט

פורסם בקטגוריה ארכיון - Archive , מאת מערכת החברה לרפואת ספורט בישראל.